•  Gratis verzending vanaf €10,-
  •  Veilig betalen
  •  Snelle levering
  •  14 dagen bedenktermijn

Klachtafhandeling


Wij vinden het erg vervelend als u niet tevreden bent over onze producten of dienstverlening. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Een klacht doorgeven kan per e-mail, telefonisch of per briefpost. Onze medewerkers zullen uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen. Mocht het onverhoopt langer duren, dan stellen wij u daarvan op de hoogte.


Habraken 2327
5507 TK  Veldhoven 
Nederland
T: 040 - 254 28 23 (internationaal: +31 40 254 28 23)
F: 040 - 254 73 59

Klik hier om contact met ons op te nemen per e-mail

Wij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 u.

 is aangeloten bij Stichting Webshop Keurmerk.


Verkeerd / defect / beschadigd artikel ontvangen of bestelling incompleet geleverd?
streeft ernaar om uw bestelling zo correct mogelijk te verwerken en alle artikelen in perfecte staat bij u te leveren. Desondanks kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat er een verkeerd artikel geleverd wordt, dat uw bestelling incompleet geleverd wordt, of dat u een defect / beschadigd product ontvangt. Neem in een dergelijk geval altijd zo spoedig mogelijk na levering contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.