•  Gratis verzending vanaf €10,-
  •  Veilig betalen
  •  Snelle levering
  •  14 dagen bedenktermijn

Retourneren


Retourneren of ruilen van uw bestelling
Bent u niet tevreden met het bestelde artikel? Heeft u het verkeerde artikel besteld? Of wilt u om een andere reden toch van de koop afzien? Dan kunt u uw bestelling retourneren of ruilen. Als consument heeft u bij  14 dagen bedenktijd. Zakelijke klanten hebben geen recht op retour. Heeft u als zakelijke klant een bestelling geplaatst, neem dan contact met ons op. Wij zullen samen met u kijken of we tot een oplossing kunnen komen.

  • Te retourneren producten dienen compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking te zitten.
  • Producten die gebruikersschade hebben of niet meer compleet zijn, komen niet in aanmerking voor restitutie of omruiling.
  • De kosten die het retour zenden met zich meebrengt, zoals verpakkings- en verzendkosten, zijn volledig voor rekening van de klant.
  • Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden.

Stappenplan artikelen terug sturen

  1. Stop het artikel indien mogelijk weer terug in de originele verpakking.
  2. Download het retourformulier, print dit uit en vul dit in. Klik hier om te downloaden.
  3. Verpak alles zorgvuldig in een doos. Dit mag de doos zijn waarin de bestelling geleverd werd.
  4. En stuur het vervolgens naar onderstaand adres.


Habraken 2327
5507 TK  Veldhoven
Nederland

De afhandeling van uw retourzending kan 2 tot 3 weken in beslag nemen. Indien u kiest voor restitutie van het aankoopbedrag dan wordt dit binnen 2 weken na ontvangst van de retourzending verwerkt. Indien u kiest voor het omruilen tegen een ander product, dan proberen wij het vervangende product zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw retourzending te versturen.

Verpak uw retourzending zorgvuldig
Let er op dat u uw retourzending goed verpakt en maak desnoods gebruik van papier of plastic om afzonderlijke onderdelen te beschermen. Zo voorkomt u dat het product tijdens het transport beschadigd. Als uw retourzending beschadigd bij ons aankomt wegens onzorgvuldig verpakken, dan zijn wij genoodzaakt om (een deel van) het te crediteren bedrag in te houden.

Bewaar uw verzendbewijs goed
Wanneer u een bestelling retourneert, zorg dan dat u bij het postkantoor een verzendbewijs met trackingnummer krijgt. Hiermee kunt u controleren of het pakket bij ons is afgeleverd. Het dient tevens ter garantie mocht uw pakket onverhoopt kwijt raken. Bewaar dit bewijs dus goed totdat uw retourzending volledig is afgehandeld.